Mitt lilla fejs och jag!


You know the drill kära blöggers.
Det här är allt som oftast en måndag-fredag-blogg.
På helgen har jag en tendens att hatta Skåne runt,
och då hinner man liksom inte författa några större litterärt
genialiska stycken.

Igår for jag till Fagerhults socken för maskeradfest.

Så här var det.
Jag hade en outfit.
En skitbra outfit.
Kvällen innan (fredagskväll)
skulle jag bara kolla allt en gång till.
Upptäcker major (MAJOR) hål på klänningen.
O-lagbart.
Så.
Panik.

Drar i lite trådar och lyckas fixa fram nytt,
(TACK Helene för att du är så jäkla bra!)
slutar som någon slags blandning av 20-tals moviestar och Moulin Rouge-brud.
Bilder kommer förmodligen.
Festen var iallafall topp, och vi dansade
så hela golvet gungade och vi trodde vi skulle trilla igenom en våning
På riktigt.

I säng kom damen inte förrens kl. 5, då det
spökade och hade sig.
Mer om det senare.

Nu ska jag bara landa, och sortera och chilla ner.

Ni får en bild på mitt lilla fejs och jag så länge.
Väl bekommet.





Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nu vill vi höra mer om spökerierna :)

2011-01-16 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0