Mina senaste dagar i bilder:



Åkt mycket tåg.
En ny termin har startat och Malmö C är the place to be.
Men.
Varför i h-vete har de gjort bänkarna lutande?
Jag glider av!
Det är som om de vill lura en.
"Kom och sitt, du har mycket att bära och är trött i benen."
Sen sätter man sig.
"Mohaha. Du får inte alls vila. Du måste ÄNDÅ hålla upp din kroppp
med hjälp av benen. Men visst. Du får i alla fall placera din röv på kall metall."



Föreläsning.
Ja, jösses.
Det må ha tagit ganska lång tid (en termin),
men nu är det otroligt intressant allting.
Jag liksom längtar dit.
Kanske är det för att vi mer och mer kommer in på
journalistiken nu, som är det som jag i huvudsak vill
pyssla med när jag blir stor.


Sett solen visa sig och skina på mitt ansikte så jag blev helt varm.



För att sedan se den försvinna igen.
När kommer våren ijenklien?



Sen åt vi pizza.
Jag bad om en i size S.
Jag fick in min pizza.
Och tänkte.
Om DETTA är S, hur stor är då L?


Mm.
Och det var nog det?


Kommentarer
Postat av: lottie

Logisk förklaring på bänkproblemet (kanske): Att uteliggare inte ska få ett ställe att sova på för att det antagligen ser "äckligt" ut. Så alla stackare har ingenstans att ligga och alla trötta i benen får också lida av att trycka fast sig med ryggen, för att ha röven på kall metall... Jag saknar dig twilla!

2011-01-26 @ 21:35:32
URL: http://lottiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0