Helgen!


Hässleholms Station Fredag kl 06:30.
Status: Har nu lärt mig att sova med ögonen öppna.



Fredagen innebar skola, grekisk mat och vin!



Frukost på Fahlmans med Helsingborgs egen version av Köping-Tobbe,
Louise Ljungberg, fick inleda lördagen!
(Här provar hon dock stövlar, men pga att hon är
en defekternas kvinna, med en vad som är smalare än den
andra, så blidde det inga stövlar.)


Syster rotar bland koftorna.
Jag fick locka med Mezo-mat för att få bort
henne från dom stickade jävlarna.



Sedan tog det roliga slut.
Jag fick ett psykbryt på Gina.
Okej.
Till vänster ser ni brickan med hur många plagg man tar
med in i provrummet. I mitt fall 1.
Till höger ser ni hängaren som man ska hänga brickan
på medans man provar sitt plagg.
Helt okej hittills.
Men.
Kolla hålet i brickan?
Och kolla hängaren?

Mm.
Sen blev det Mezomat, slappe och Här är ditt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0