Tävling!

Jag är med och tävlar hos Frida HÄR!


Kommentarer
Postat av: lana

fin blogg !

men du borde ha flera bilder i dina inlägg

då blir det mycket roligare att läsa :P

2010-10-27 @ 16:49:37
URL: http://talkingphotos.blogg.se/
Postat av: lottie

Twilla! Jag kommer till Skåneland klockan elva på fredag-kväll. Jag tror att jag ska hjälpa Callinaz med att fest-fixa lokalen på lördagen, så jag förfestar antagligen där och får åka inom systemet samma dag. (De har ju inte öppet fredag-natt inte)- (dagens I-landsproblem). Så.. vi kan väl bara stöta ihop där och hänga vid samma bord och bete oss som vi brukar under resten av natten?



Vet du btw, om någon ska köra, eller vi lär splitta en taxi hem? Jag skulle behöva se över min student-ekonomi. Och .. fan jag glömde vad jag skulle skriva..



Eller nej, eller jo.

Det är tomt.

Jag glömde det.

Nu kom det!

Calme calme - betyder det call me, call me???

2010-10-27 @ 22:55:07
URL: http://lottiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0