Fixerdaysis.


Håll i er nu blöggers, för nu blir det bilder!
Jag & Erika skulle ha en fixar-dag och göra lite ärenden.
Det blev ett ärende och Väla.
Erika skulle ha kläder och jag skulle ha ingenting.

Åkte därifrån, Erika med en KAM och en tröja.
Jag med desto mer.



Uppdrag hitta Julkonsertsklänningar påbörjat.
Antal provade: 3
Antal inköpta: 0
Orsak: Okänd.



Ibland tycker jag att jag är alldeles extra tosig.
Då måste jag fota mig själv i en provrumsspegel.
Knasigt va?
(Ja, jag har mutantögonfransar.
Vissa är lite extra långa.
Som den där till vänster.)



Mat.
Notera räkorna i en egen liten skål.
Obligatoriskt.



Sällskapet.
Det finaste av sin sort!



Sen var klockan helt plötsligt typ 17 och jag
teleporterade mig till Ängelholm och Ida, som bjöd på kvällsfika!



Skaons!
(Ja, vi säger så i Skåne.
Inte "skånns" som ni udomsocknes sär!)


Nu håller vi kväll!


Kommentarer
Postat av: erika

underbart att se efterbliven ut en torsdagsmiddag yeah! hahaha

2010-10-28 @ 21:47:08
URL: http://kovetous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0