Ett löfte med modifikationer.


På lördag ska jag på dansbandsfest.
Mm.
När SVT intervjuade mig när Donnez spelade på skolan så var en av frågorna
"Skulle du kalla dig själv en dansbander?"

Nae.

MEN, självklart är det så att när vänner är inblandade så höjs ju intresset.
Callinaz (som är ett relativt nystartat dansband med min gamla klasskamrat Carolina i spetsen) skall på
lördag ha en tillställning i byn bredvid.

Och jag och mina väninnor bestämde igår gemensamt att vi "Ska vara så jävla snygga".

Har en hel del jobb framför mig alltså.

Men trevligt skall det bli!


Kommentarer
Postat av: lottie

Ska vi vara så jävla snygga? Är jag inräknad i det här? För jag gemenskapa er på den röda mattan? Är det förfest hos vem? Får jag vara med? Får jag vara med? Va va va? Ska vi gå all-in? Ska vi till systemet? Gimme la informattttioooun.



Och jag har varit bajskass på att svara och kommentera. Ber om ursäkt för detta. Fick stipendiet av Klippans Kultur-någonting! Fick veta det för några dagar sedan, känns fett asbra! Woho. I miss you ma-fucking-tilda

2010-10-26 @ 14:58:18
URL: http://lottiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0