En vanlig jävla måndag.


Nämen här sitter ju jag, sminkad och klar
(i H&M:s skitfoundation dagen till ära, som bara stinker Joseph.)

Jag var ju så duktig som vaknade pigg och glad kl. 07:00,
redo att möta dagen, och skolan i Malmö.

SYND då bara att jag mitt nöt kollat fel.
Vi började ju inte 10.
Vi började 9 OCH GICK TILL 10.

Och med det tåget jag planerat att ta är jag i Malmö C 09:45.
Åh vad fint. Duktigt Twilla.
Då hinner du ju med hela 5 minuters
(tar 10 minuter att ta sig till skolan)
härlig kunskapsvaskning.
Good for you liksom.

Ditt huve.


Hur fan lyckas jag?
Iofs skulle vi "bara" göra en utvärdering av
första delkursen, vilket jag kan göra i efterhand
men ändå.
Hatarhatarhatar när jag kan ge folk anledning
att tro att jag inte tar saker och ting på allvar.

Här skall verkligen ske some självbestraffning.
Idag ska jag bli klar med minst halva min hemessä
(inlämn. 18:e okt).



Kommentarer
Postat av: lottie

Och i mitt bakhuvud och på mina tunga trillar något ut "Det där.. Det är bara Matilda som lyckas med sånt" - Jag förstår vad du menar. Man tar det seriöst, men ett misstag och BAM är du dömd till döden (nästintill). Bra att du kör en självbestraffning - det kan behövas att läxa upp sig själv, nu när din far ej får lov att aga.

2010-10-11 @ 09:09:40
URL: http://lottiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0