An offer I couldnt resist. Kind of.

Händelse i förra veckan:

Jag är i Klippan och ska hem till min syster.
Står därför vid busshållsplatsen och väntar på att bli upphämtad av henne.
Plötsligt bromsar en bil in framför mig, en man sitter i baksätet, märkbart
berusad, med en öl i handen och säger

"Hej tjejen, ska du mä å knulla?"

Jag, som vanligtvis brukar vara en
kontringarnas kvinna, står helt mållös.
Bilen gasar iväg och jag står kvar, mycket lik en fågelholk.
(inte helt olik hur han förmodligen skulle vilja att jag såg ut...)

Jag fick en gång höra att jag har KSL.
(läs baklänges:
rappälraguskuk)

Men det kan han väl inte ha sett på så långt håll?

Några dagar senare träffar jag mina fina teaterfriends
och dom hävdar i samklang att det är för att
jag tydligen "utstrålar sex".



HAHA.
HAHA.


Åh, vad ni skulle se mig nu, i mjukisbrallor, smutsigt hår och noll smink.




Kommentarer
Postat av: Karro

Haha söt du är! :) tack! :)

2010-10-28 @ 20:10:37
URL: http://karsing.blogg.se/
Postat av: :)

Hahahha! Herregud!

2010-10-31 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0