Möjs.


Min mor och jag har som veckolig tradition att varje onsdag
hyra film, äta godis och "mysa te de"!
Numera repar jag på onsdagskvällarna (julkonsert)
och därför myser vi till det idag istället!
Raggisarna är på
(det har dom i och för sig varit dygnet runt
sedan jag fick dom för 3 dagar sedan)
godiset ligger i skålen, och ikväll ser vi "The blind side".
Igen, för min del.

Vad gör ni ikväll?

(RONJA.
Jag har en fråga.
När man hyr film i USA, är uthyrningstiden
lika lång som här? Till kl. 18 dagen därpå?)




Kommentarer
Postat av: Carro

Mitt namn e itne ronja men kan besvara din fråga i alla fall :p beror på vart man hyr, e de redbox så e de klockan 9 på kvällen dan därpå, dom andra vet jag inte men Ronja kanske vet :p

2010-11-30 @ 19:16:11
URL: http://laspalmiz.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag har hyrt online för det mesta(lite dyrare, typ 2-3 dollar, dock bekvämare. haha). Så. Men det beror på vart man hyr den. men oftast är det 24h tror jag. Inte helt 100. PS. det kostar bara $1 (6,5kr) att hyra en film! hahahaha sjukt!

2010-11-30 @ 19:43:26
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0