Saker man kan göra på ett arbetslöst sommarlov:



1) Sträckkolla på hela Tre Kronor serien, och då och då utbrista för sig själv "Det här är en riktigt bra serie!".
Det har dock gått till överdrift när man på riktigt blir genuint förbannad på Klimax för att han inte har berättat för Birgitta att Bimbo är gravid med hans barn. Jag menar, hon LÄR ju få reda på det... Som sagt. Överdrift.

2) Rengöra sin systers spis. (Va? tänker ni, det är väl inte dumt, utan bara snällt? Mm. Men gör man det kl. 2:00 på natten så känner man sig lite dum.)

3) Dricka upp den där cidern som stod i kylen som där var så lite kolsyra kvar i att man liksom får gurgla runt den i munnen för att framkalla lite bubblor.

4) Inse att det är 0,7% alkohol i cidern, och för en sekund få en liten liten fantomfylla.

5) Stå framför spegeln i en evighet och sedan komma till slutsatsen att Ja, brösten har blivit mindre.

6) Börja gråta över att man inom ett år kommer vara bröstlös, och därefter inkompetent och att man aldrig aldrig kommer få ett jobb som är kul, utan måste jobba som modell för sånadär AA-kups-Nalle-Puh-BH:ar från Lindex som det var sån debatt om häromåret. Sedan snyta sig, ta sig samman, och tänka att man ändå har sin onani att falla tillbaka på.

7) Lyssna på när Gunnar Ekberg i radio berättar hur det var att vara spion och tänka att han fanimej pratar EXAKT som min gamla klassföreståndare på mellanstadiet som en gång använde hela jäkla handen till att plocka bort ett obefintligt hårstrå från mitt tröjbeklädda lilla flickbröst. Det gör att jag ogillar Gunnar Ekberg en smula.

8) Titta på när en tjej på Celebrity Rehab som får ett anfall och tänka att om inte annat så ska jag keep off the drugs för att aldriglaldrigaldrig behöva uppleva det. Blö.

9) Göra en ny blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0