Grattis Johanna!


Idag blir min allra mesta bästa vän, Johanna,  20 år gammal.
Vi blev bästa vänner i fjärde klass, och har hängt ihop sen dess.
Vi gick lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet tillsammans, och skildes sedan åt
på gymnasiet. Hon gick media i Helsingborg och jag gick estetmusik här i Klippan,
men vi tappade aldrig kontakten, och gled aldrig ifrån varandra.
Mycket tack vare att vi är så väldigt trygga i vår vänskap, vi behöver inte prata
varje dag, för att hålla någon slags ribba uppe.
Vi vet var vi står, och vi kommer stå där länge till.

Just nu befinner hon sig i Göteborg, hos sin pojkvän över sommaren.
De träffades under deras nollning för ett år sedan,
Johanna skickade ett relativt onyktert sms till mig ca. 10 minuter
efter att de träffats första gången
(och ja, nu har det gått så långt tid att det är gulligt och inte creepy Lang!)
där hon skrev:
"Jag tror att jag har träffat mannen i mitt liv!"

Nu, ett år senare, är de fortfarande ett par!
BÖL.

Dock kommer hon hem i nästa vecka, då det är
dags för årets största händelse i Klippan (ha. ha.),
Klippanfesten!
Då ska vi rumbla och vara allmänt
odrägliga!
Can't wait!

Jag älskar dig Johanna,
GRATTIS på födelsedagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0