Ett liv av skit.


Klockan är 23:20 och jag är hemma!
Idag var det inte så många människor
som ville lyssna på musik på Storan i Stadsparken i
Helsingborg, så vi fick åka hem lite tidigare!
Very tacksamt!





Ser ni mannen som ligger på golvet?
Det är min "chef".
Inom viktiga situationstecken.
Han pratade allvar med mig idag.
Han sa att han kunde se i mitt ansikte,
att jag kommer leva ett mycket hårt liv.
Mellan 25-35 kommer mitt liv vara fantastiskt,
sen kommer det gå käpp rätt åt pipsvängen.
Allt detta såg han i mitt ansikte.

Vad.
I.
Helvete?

Jag var tvungen att gå på toaletten
(OBS! bajjamajjan)
och kolla mig i spegeln, men jag skelade
så mycket att jag varken såg spegeln eller mig själv.
Så jag får liksom lita på honom.
Mitt liv kommer bli skit.

Skriver jag inte imorgon så är det för att jag dränkt
mig i bajjamajjans avgrund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0