Dagen!




Gick till tåget.
Kom och tänka på när jag var ung (HAHA).
Då kallade man varandra för penta.
En penta var en tjej med buffaloskor, taxibrallor (svarta "plast"byxor
med neonfärgade detaljer), och magtröja så babyfettet hängde ut lite lite.
Det var en penta.
Sen slutade man med det.
Varför?
Bestämde mig genast för att använda det
så ofta jag kan.




Träffade kusin på tåget.
DENNA BILD ÄR INTE ETT MONTAGE.
Han såg seriöst så sur ut.
Sen sa han "DU STIRRAR PÅ FOLK!" jättehögt,
så folk stirrade på honom istället.
"Penta" väste jag med sammanpressade tänder .



Sen var det jobbjobbjobb och huvudräkning
(min mattelärare skulle vara så jäkla stolt över mig.
här har vi tjejen som kämpade med matte B i TRE år),
(och enda anledningen till att jag till slut klarade det var för
att jag hade världens bästa lärare,
Jan Ryberg.)
(Seriöst.)
 (Får ni chansen att ha honom, TA DEN!)
(Parentes någon?)



Dricksen.
VAFAN.
Jag som ändå hade så många knappar
uppknäppta i urringningen att los nipplos
var i ständig givakt.
Jaja.


Nu har jag kommit hem, sköljt fötterna under kallt vatten,
tagit två Panodil och ätit två rutor mörk choklad.
Nu ska jag sova, börjar kl 11 imorgon och jobbar sedan
till stängning, (ca. kl 0:00).

Meeen.
Ni kan väl lämna en fin kommentar eller något?
Något kul för mig att läsa när jag kommer hem?

(Och till alla mina friends!
Vill ni komma och heja, så är jag
i stadsparken brevid cirkustältet!)


Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

Jag gillar att du jobbar, för då känner jag mig inte så ensam!

2010-07-30 @ 20:36:18
URL: http://amandabjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0