Min hjärna gör kaoz...

Okej.
Såhäreeerre.
Det är kaoz i min hjärna.
Min hjärna har gjort kaoz med mig.
Jag kan inte riktigt tänka för tillfället.
Folk vill ha saker av mig. Svar på frågor.

Det går liksom inte att tänka nu, haha.
Denna helg i mitt liv. Gaaaaaaah.
Idag har jag sjungit ultra-mega-super-mycket och
ultra-mega-super-höga-toner.

Och vi gör det en gång till imorgon!
Plus att jag ska med H till tandläkaren, och till Malmö.
Och sedan tillbaka till Klippan kvickt som attan.

Jag kan liksom inte svara på någonting alls.
Jag släpper allt.

När ska vi slå in julklapparna? frågar syster.
Error.
Vart ska vi på juldagen?
Error.
Vad händer på nyår?
Error.

Det lyser error över hela jäkla skärmen och
jag måste starta om hjärn-möget.
Någon gång på onsdag kanske?




En bild från väldigt inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0