Day 19 – Something you regret


Jag är en sådan person som försöker att inte ångra saker.
Jag försöker vara chill och tänka att "allt gjort är gjort".
Men visst ångrar jag små saker här och var...

Jag ångrar att jag åkte hem redan vid midnatt på min student.

Jag ångrar anledningen till att jag åkte hem vid midnatt på min student.

Jag ångrar att jag släppt in människor som sedan svikit.

Jag ångrar att jag gick in med en kille jag trodde var min vän på en toalett.

Jag ångrar att jag inte stannade upp och njöt av nuet fler gånger under Joseph.

Jag ångrar att jag inte sa det där jag skulle sagt den där gången.

Jag ångrar att jag bestämde mig för att inte gå till frisören och fixa håret till balen.

Jag å.n.g.r.a.r att jag inte skärpte mig på gymnasiet.

Jag ångrar att jag sålt min studentklänning

Jag ångrar att jag åt så jädrans mycket 2008.


Men mest så ångrar jag att jag ångrar så in i nordens mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0