Shopping!


Efter festen åkte jag, Amanda och Martina
hem till Martina för att sova där!


Att vara hos Martina är lite som att vara på hotell.
(Martina är även tjejen som önskade sig en salladsslunga i 20 års present.
Bara.)
Så vi åt och drack, och vi drack och åt
(Sensågjordevisåhärhögerhanframvänsterhandfram.
AH.)



Det här tyckte jag var lustigt då tydligen.
Martina har kommit på att det är mycket smartare
att ta med en flaska vatten in i sovrummet, än ett glas vatten.
Vi vet ju alla hur törstiga man blir av alkohol,
och att våra tuttar tyvärr inte har samma funktion som
kamelens pucklar.
Därför att det ganska nice att ha vatten till hands.
Och med en flaska som ovan, kan man alltså LIGGA NER
och dricka.
Bekvämlighet mina vänner.
Bekvämlighet.




Sedan vaknade vi och bestämde oss (under ett väldigt. svagt. ögonblick)
att åka och shoppa!
Så vi duschade, och åt lite till.
Sedan hittade jag Amanda såhär i sängen.
"Jag mår illa".
Och allt jag kunde tänka på var att
hon såg exakt ut som när Gusten skinkar på
Alma i Fanny & Alexander.
Bergman-skadad kallas det.



Sedan kom vi iallafall iväg.
Amanda mådde bättre.


Martina också!


Men jag mådde nog fan bäst.
(Ja, jag har tuggummi i munnen.
OCH sneda tänder.)



Amanda hade med sig våtservetter.
Jag läste "1 Ost"
Som i ett stycke gul hålig ost.
Och det tog dessutom PINSAMT långt tid
innan jag insåg att det faktiskt stod "10 st".

Sen åkte vi hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0