Och han sa att allt var kalas, och att det ständigt kommer vara så.


Woho!

Ikväll skall jag på kalas.
I ♥ kalas.

Livet består av kalas.
Tiden som löper mellan alla kalas är blott väntan på nästa kalas.

Och ikväll skall jag på kalas hos kalasernas okrönta dronning.
Att åka hem till denna kvinna mätt, är som att åka till en bordell tillfredställd.
Helt onödigt.

Så nu ska jag ta på mig en grann klänning, och fixa håret.
(Eeh. Jag råkade förresten klippa håret inatt.
Blev liksom trött på att det var så... långt.
Nu är det. ca 8 cm kortare.
5 på vissa ställe, 12 på andra.
Skojsigt tänkt av mig.
Verkligen urgulligt.)


Imorgon kommer det kanske en bild,
eller två.


Kommentarer
Postat av: Sofia Zäther

HAhahah!! Jag hoppas på en bild av din nya frilla om inga andra bilder!;)

Du har så rätt i att livet består utav kalas och väntan mellan kalasen är ibland låååånga trotts att det bara är en vecka-knappt det ibland!

Hoppas du hade roligt ikväll/inatt!!

2010-08-21 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0