Möget!


Alltså fattar ni, fattar ni, FATTAR NI att jag har mobilbloggat. Flera gånger har jag mobilbloggat.
Men det vill ju fan inte.

Har varit i Halmstad sedan igår, hos en vän som är mitt inne i en nollning.
En nollning som jag kanske eventuellt skulle vara med på.
Men sånt vet man ju liksom inte.
Ännu.

Mina vänner är så modiga just nu.
En vän har flyttat långt upp i landet på internat och ska dansa i några år.
En annan har flyttat iväg för att börja högskola, fastän hon är
den mammigaste jag vet.
En har flyttat till Schweiz och ska spela lite innebandy där.
Hon är nog modigast av alla.

Och en har blivit av med kärleken,
och behöver kramar hela tiden.
Kramar och Mamma Mia.

Och jag då?
Ja.
Det är ju inte riktigt klart det där ännu.
Hur det blir med allt.

Så ni kan väl be för mig, ni som gör sånt?
Be att det jag vill mest ska hända?
Schyssta?



Kommentarer
Postat av: erika

jag kan praya lite för dej, inte mej emot liksoooom

2010-08-24 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0