Äckelmagaluf.


Jag har blivit äckelmagad.
JAG har blivit äckelmagad.
Jag som inte äcklas av någonting alls, mer än saliv.
Jag som blev lurad att se 2 girls 1 cup, och faktiskt inte
tyckte att det var så farligt.

Nu för tiden kan jag inte titta på TV och
äta samtidigt.
Jag mår bara illa.

Plus att jag nästan alltid äter gröt till frukost,
vilket faller under kategorin "Geggig mat" (banan, potatismos m,m)
vilket är helt omöjligt att äta.
Klöks direkt.

Fiffigt av dig Gud att göra så här.
Discovery Channel går inte att se på.
Glasblåsarens barn går inte att se på.
Livet på BB går INTE att se på.

Så vad fick jag se på imorse?



(Äter man med högerhanden, får man fotta med sin
svaga hand, därav skak)


(Ja, jag inser att jag kommer bli
världens klenaste preggo, när den dagen kommer.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0